TIMISOARA: Copiii cu cerinţe educative speciale au sarbatorit Mica Unire alaturi de liceeni si elevi din ciclul primar si gimnazial

Posted on 24 Ianuarie 2012

0


Copiii din învăţământul special de la Centrul Şcolar pentru Eduaţie Incluzivă „Paul Popescu Neveanu” din Timişoara, alături de cei de la Şcoala cu cls. I-VIII Pişchia şi Şcoala cu cls. I-VIII Maşloc au marcat, sub genericul „Împreună sărbătorim România”, ziua de 24 ianuarie, Ziua Unirii Principatelor Române.

La eveniment au mai luat parte elevi, părinţi şi cadre didactice de la Liceul Teoretic J.L. Calderon, Şcoala cu cls. I-VIII Nr. 7 „Sf. Maria”, Şcoala cu cls. I-VIII Nr. 24, Şcoala cu cls. I-VII Nr. 13 din Timişoara şi Şcoala cu cls. I-VIII Nr. 2 Jimbolia şi Şcoala cu cls. I-VIII Dumbrăviţa.

Manifestarea a inclus jocuri, dansuri populare şi recitări de poezii. Mai mult, tot cu acest prilej s-a organizat şi o expoziţie de desene în acuarele dedicată evenimentului. Cele mai reuşite lucrări expuse în cadrul vrenisajului găzduit în amfiteatrul Centrului Şcolar pentru Eduaţie Incluzivă „Paul Popescu Neveanu” din Timişoara au fost recompesante cu diplome.

La finalul manifestării s-a lansat numărul 8 al revistei „Împreună”, publicaţie în care apar articolele elevilor cu cerinţe educative speciale de la Centrul Şcolar pentru Eduaţie Incluzivă „Paul Popescu Neveanu” din Timişoara, Şcoala cu cls. I-VIII Pişchia şi Şcoala cu cls. I-VIII Maşloc. Începând cu acest an, în cadrul revistei s-a iniţiat şi o colaborare cu Fundaţia Iberoamericană „Down21”. Deşi în paginile sale publică elevi cu cerinţe educative speciale, revista a fost recompensată la ultima ediţie a Concursului Naţional de Reviste Şcolare, etapa judeţeană, secţiunea gimnaziu, cu Premiul al III-lea.

Manifestarea cultural artistică este inclusă în Agenda Manifestărilor cultural-artistice şi sportive a judeţului Timiş şi cofinanţaţă de Consiliul Judetean Timiş prin Inspectoratul Şcolar Judeţean Timiş şi Centrul pentru Cultură şi Artă al Judeţului Timiş. Obiectivele manifestării vizează stimularea sentimentului de patriotism şi multuculturalitate la copii cu cerinţe educative speciale, implicarea activă şi conştientă a copiilor cu c.e.s. în comunitatea şi activarea interesului pentru consum de cultură.

Etichetat: ,