DROBETA TURNU SEVERIN: Profesor acuzat ca a batut un elev. Declaratia mamei baiatului agresat: „Nu este normal ca un profesor să lovească un copil cu pumnul sau cu palma şi să-i spargă gura.”

Posted on 10 Februarie 2012

3


Mama unui elev de 15 ani din Drobeta Turnu Severin a depus plângere la Inspectoratul Şcolar Mehedinţi şi la poliţie, acuzând un profesor de matematică de la Liceul Economic că l-a lovit pe băiatul ei cu pumnul la nivelul feţei.

Elevul are trei copci la buză

Totul s-ar fi întâmplat în urmă cu două zile, susține mama elevului, când profesorul ar fi ieşit nervos din clasa unde preda ora de matematică şi s-a năpustit asupra fiului ei, lovindu-l peste faţă.

„Nu este normal ca un profesor să lovească un copil cu pumnul sau cu palma şi să-i spargă gura. Indiferent ce ar fi făcut, putea să meargă la director sau să îl sancţioneze la note, nu să îl lovească aşa. Eu îmi cresc singură copiii. Mai am acasă un băiat, care este bolnav, şi abia îl cresc, nu accept să îl bată cineva pe cel care este sănătos, măcar în el să îmi trag speranţele mai târziu. Am fost la inspectoratul şcolar şi la poliţie, unde am depus plângere“, a declarat Mariana Piciu, mama elevului.

Băiatul, care are trei copci la buză, susține că el era pe hol când profesorul a ieşit dintr-o clasă şi a început să îl lovească. El mai spune că a mers plin de sânge la directoarea liceului, însă aceasta nu a luat nici o măsură.

„Nu ştiu ce a avut cu mine. Eu eram pe hol, aproape de uşa unde dânsul avea oră, şi a ieşit din clasă nervos, a venit spre mine, m-a prins de mână şi mi-a dat cu pumnul în gură. Am reuşit să scap şi am mers la doamna directoare plin de sânge. Nu cred că dânsa i-a zis ceva“, a marturisit Florian Piciu, elevul lovit.

Profesorul de matematică are însă altă variantă şi spune că a fost deranjat în mai multe rânduri de elev, care deschidea uşa clasei unde preda. Acesta susţine că băiatul s-a lovit din greşeală în momentul în care a deschis uşa .

„Eu aveam oră şi acest băiat, care este în clasa a IX-a, îmi tot deschidea uşa la clasă şi mă deranja. În momentul în care am deschis brusc uşa să îl prind, adică să îl văd, el era lângă uşă şi atunci probabil că l-am lovit. Am încercat să îl ţin să stăm de vorbă, dar el s-a opus, a vrut să fugă. M-a îmbrâncit, dar nu i-am dat importanţă, l-am lăsat să plece. Nu l-am lovit cu intenţie pentru că nu aveam de ce, nu sunt o persoană agresivă“, a spus Petre Grecu, profesorul de matematică acuzat.

Conducerea liceului nu va lua deocamdată nici o măsură impotriva cadrului didactic și spune că niciodată nu s-a mai întâmplat ca profesorul de matematică să lovească un elev.

„Este adevărat că elevul a venit la mine, dar îmi este greu să cred că domnul profesor, care are vechime în învăţământ şi experienţă cu elevii, ar recurge la asemenea gesturi. Am înţeles că mama băiatului a mers la poliţie şi la inspectorat. Deocamdată, aşteptăm şi noi să vedem ce se întâmplă“, a declarat Florica Kemenski, directoarea Liceului Economic din Drobeta Turnu Severin.

Mama elevului agresat a depus plângere la poliţie.

„A fost depusă o plângere impotriva unui cadru didactic de la Liceul Economic, în care se specifică faptul că un minor de 15 ani a fost lovit peste faţă, i s-au provocat răni şi a avut nevoie de trei copci. Urmează să audiem şi partea acuzată“, a declarat Mihai Meteleaucă, comisar la IPJ Mehedinţi.